2015. november 25., szerda

Charlie angyalai (Vélemény)

Elmesélem nektek hogy lettem a sorozat rajongója. 2000-ben a nővéremmel megnéztem a film változatot, ami nagyon tetszett nekem és persze a sorozat filmzenéje. Aztán később a TV-ben is leadták a filmet. 2003-ban elkészült a 2. része, amit szintén megnéztem a moziban és annyira tetszett, hogy 2x is moziban láttam. Abban az időben a Viasat 3 csatorna megvásárolta a 70-es években készült sorozatot és elkezdtem nézni. Minél több epizódot láttam annál jobban magával ragadott és jobban tetszett nekem, mint a két mozifilm, de ettől függetlenül szerettem azokat is. A régi sorozatban főleg az fogott meg engem hogy a szereplők szimpatikusabbak voltak, mint a filmben. Gondolnak egymásra, összetartanak. Volt ugyan néhány olyan rész, ami nem tetszett, de ez bármelyik krimisorozattal így van. A Charlie angyalaival kapcsolatban az zavaró volt, hogy Jill (Farrah Fawcett) az első évad után kiszállt, és a helyére Cheryl Ladd került. Aztán persze a negyedik évadban Sabrina sem szerepelt és Shelley Hack vette át a helyét, aki persze csak ebben a szezonban játszott, mert az ötödik évadban már Tanya Roberts állt be. Kelly Garreth volt az egyetlen angyal, aki mind az összes részben szerepelt és ez azért is volt jó, mert ő a kedvenc angyalom. Nagyon kedvelem a karakterét. Egy árvaházban nőtt fel család nélkül és volt két olyan rész, amiben még inkább rokonszenves volt. Pl. az első évadban egy autista fiúval foglalkozott, aztán jóval később egy olyan sráccal, akit az apja bántott. Az utolsó részben lelőtték és izgultam érte, persze rendbejött és ez boldoggá tett. Szinte minden sorozatban, amit nézek, akadnak számomra rokonszenves karakterek, akiket szeretnék az összes részben látni. Visszatérve a Charlie angyalaira örültem, hogy az M3 csatorna ismét vetíti a sorozatot, viszont nem a Viasat 3-as szinkronnal, hanem az AXN félével.
 Sokadszorra nézem és ugyanolyan izgalmas, mint amikor először láttam. 2010-ben a STORY4 is vetítette, de nem végig, aztán később a STORY5 is leadta. Magyarországon a Magyar Televízió is adásba rakta saját szinkronnal melyet a Pannónia filmstúdió készített. Egy általuk szinkronizált részt sikerült megnéznem, de az nem tetszett, mert megszoktam azt a szinkront, amit láttam. A Viasat 3 és az AXN két különböző, de Kelly, Bosley és Charlie magyar hangja ugyanaz maradt így nem veszett el a varázs. Én egyet megfogadtam, hogyha kiadják nálunk dvd formátumban, akkor mindenképpen megveszem! Kerül, amibe kerül! 
Írtam saját részeket is:

http://benovelas.hu/index.php/a-malibui-rem

http://benovelas.hu/index.php/angyalok-a-szorfdeszkan

http://benovelas.hu/index.php/a-thriller-ejszakai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.