2015. november 17., kedd

Elcsúfított metróállomás

Nem olyan régen a Puskás Ferenc stadion metróállomáson jártam, a kedvenc 2-es metró megállómban. Mindíg is nagy hatással volt rám ez a csodaszép állomás, főleg a felújítás után lett még szebb. Sajnos azonban egyik nap mikor épp metróval indultam haza azt kellett észrevennem hogy piros elválasztókkal csúfították el az állomást. Nem értem miért?! Én legszívesebben fognám ezeket az elválasztókat és máshova rakatnám, de akkor meg engem vennének elő, egyszerű állampolgárt. Már elég régen korlátozzák az utasokat azzal hogy némely állomásokon kisebb elválasztók álldogálnak, pl. a Battyhiányi téren ahol van egy átjáró a másik peronra. Kérdem én mi a francnak csinálták meg így a megállót a 2005-ös felújítás során? Dísznek? Nem hiszem. Miért nem mozoghatnak szabadon az utasok? Ez kész agyrém! A legutóbbi őrület a nyomógombos ajtónyitás. Annyi évtizeden keresztül természetes volt ha a metróajtó kinyílik és az utas könnyedén bejut a szerelvénybe. Ahogy észreveszem nem gondolnak bele abba hogy ha valaki teli kézzel, vagy egyéb okok miatt nem tudja megnyomni azt a gombot akkor esetleg elrobog előtte a metró. Még a végállomáskor is az utasnak kell nyomogatni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.