2015. november 25., szerda

Sunburn (Leégve) vélemény


Nemrég volt szerencsém megtekinteni ezt a filmet. Eleinte Farrah Fawcett miatt érdekelt korábban, de aztán a történetet olvasva úgy döntöttem, hogy leülök és végignézem. Ez így is lett. Ami zavart az a szinkron volt. Korábban hazánkban nem volt bemutatva a film így az MGM készített hozzá magyar változatot. Úgy gondolom a színészeknek nem a megfelelő hangokat adták. De a lényeg az, hogy ez nem volt annyira befolyásoló tényező. A film nagyon tetszett nekem, parádés volt a szereposztás és Farrah Fawcett nagyon szép volt. Örülhettem, hogy végre láthattam! 1976-ban a Charlie angyalai című sorozat első évadában szerepelt állandó szereplőként, de aztán kilépett és helyét más vette át. Farrah játszott a sorozat következő 4 évadában néhány részben, közben 1979-ben főszerepet kapott a Leégve című filmben. Partnere Charles Grodin volt, aki a Hárman a slamasztikában című filmből ismert.
A Leégve igazi filmklasszikus. Szórakoztató, izgalmas kis limonádé és persze rabságban tart a TV előtt elejétől a végéig. Azt sajnálom csupán hogy nem mutatták be nálunk jóval korábban mert biztos jobb szinkront kapott volna ez a film. 2010-ben édesapám egyik barátjának megvolt a filmzenéje bakelit lemezen, de azt ajándékba kaptam mivel rajongtam a Charlie angyalai című sorozatért és gyűjtöttem minden olyan dolgot, ami a sorozattal kapcsolatos. A hangulatot Joan Collins is fokozta, aki a Dinasztiában a fő gonosz Alexist játszotta. A Leégve szuper kikapcsolódást nyújthat nektek is ha megnézitek! A film történetét itt olvashatjátok:
http://www.port.hu/leegve_sunburn/pls/fi/films.film_page?i_topic_id=2&i_film_id=84402&i_city_id=-1&i_county_id=-1


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.