2023. szeptember 26., kedd

BEFEJEZŐDÖTT A LOS CABALLEROS ELSŐ ÉVADÁNAK „FORGATÁSA” (2023.09.26.)

Még tavaly júniusban kezdtem bele a Rejtélyek és hazugságok a Los Caballeros birtokon című horror telenovellámba, amely csak nemrég „ért véget”. A 2012-ben megírt Végzetes titkok után szerettem volna egy ahhoz hasonló hangulatú szériát alkotni, amelyben sok vér csordogál. Ezúttal másfajta környezetbe emeltem az új sorozatom történetét. Amikor 2020-ban megjelent Alejandro Fernández: Hecho en Mexico című lemeze akkor azon az albumon volt egy dal, a Caballero. 2020-ban jött a Covid és akkor már terveztem a Los Caballeros című telenovellámat, mely arról szólt volna, hogy a városi család leköltözik a vidéki birtokára, hogy védve legyenek a világjárványtól. Azt terveztem, hogy csak 90 részes lesz a sorozatom, de aztán jött az Almendra és a Noelia megírása, amelyek 2020 végére sikeresen elkészültek. Sokáig talonba volt téve a Los Caballeros megírása, de aztán 2022-ben nekiláttam. Kisebb hosszúságú részekkel vágtam bele, de sokszor tartottam szüneteket és csak nemrég fejeztem be. A főcímdalát Alejandro Fernández énekli.


Majdnem minden telenovellámhoz magam választom ki a szereposztásokat. Valódi színészeket „használok fel” a képzeletbeli szériáimhoz. Az Almendránál és a Noeliánál kivételt tettem. Ott modellek adták arcukat a főhősnőkhöz és képzeletbeli színészek játszottak benne. A Los Caballerost eredetileg utolsó telenovellámként terveztem, de nemrég belekezdtem a második széria megírásába. Azt tervezem, hogy trilógia sorozatként készítem el. 2024-ben egy harmadik szériát is szeretnék készíteni a Los Caballerosból. De ezek még csak tervek.

Az eredeti szereposztásban Danna Garciát, Jensen Ackles-t és Sergio Goyrit képzeltem el eredeti szereposztásban. Ám Jensen Ackles az első szériában szerepel mellékszereplőként. A történet arról szól, hogy egy fiatal lány Marina feleségül akar menni a Los Caballeros birtok tulajdonosához, Enzo Torresblancához, ám a nőnek viszonya van a férfi apjával Arquimedessel. Az esküvő napján a fiatal menyasszony eltűnik, és innen indul be a történet. A sorozatom főszereplője Melissa Barrera a birtokra érkezik, hogy kiderítse, mi történt a nővérével, közben beleszeret Marina vőlegényébe, Enzóba. A rejtélyes eltűnések mellett felbukkan egy hidegvérű sorozatgyilkos is, aki gyilkolni kezdi a Torresblanca család környezetében élő embereket és maga a család is komoly veszélybe kerül. Vér ömlik benne rendesen és természetesen nem maradhat el a szerelem sem. J

Parádés szereposztást adtam a sorozatomhoz. Melissa Barrera leginkább a Sikoly 5-6. részből ismert, de kevesen tudják, hogy a színésznő a telenovella iparban kezdte a pályafutását. A mexikói TV Aztecánál kezdte karrierjét 2011-ben a La Academia című valóságshowban ahol énekelt. Később már telenovellákban is szerepelt. Köztük a Magyarországon is bemutatott Siempre Tuya Acapulcóban, mely a Duna TV-n Elfeledett szerelem címmel ment.

Férfi főszereplőként Carlos Ferrót választottam. Az Eva Lunában nagyon megtetszett nekem, de más sorozatban is láttam már. A többi telenovellás színészek közül a legjobbakat választottam ki, hogy aki olvassa, elképzelhesse, milyen, ha valóban „nézné”. Az aki olvas az elképzeli milyen lehet az adott mű környezete, szereplője. Arquimedes Torresblanca a telenovellám egyik főgonosza. Victor Camara volt a győztes, mert neki ideális ez a szerep.

A Los Caballeros 122 részes lett. Kicsit úgy érzem, hogy a 70-es részeknél már túlzásba vittem a gyilkolást. J Eleve azt terveztem, hogy jóval rövidebb lesz a sorozat, de aztán eldöntöttem, hogy kicsit tovább pörgetem az eseményeket. Igazából már elég sokan meghaltak benne és szerettem volna, ha nem húzódik el a történet. Most szeptemberben fejeztem be a sorozatomat és természetesen nem akarok elárulni semmit sem, mert azt szeretném, ha mindenki megdöbbenne aki elolvassa a horror telenovellámat. A napokban belekezdtem a történet folytatásába, ahol teljesen új szereposztással, új történetszállal folytatódik a sztori.

http://benovelas.hu/index.php/los-caballeros

A Los Caballeros első szériája már olvasható az oldalamon. Természetesen minden publikálás előtt megosztom a borítóm, ill. a szereposztást is. Nézem a Hunter című sorozatot és a két főszereplőt, Rick-et és Dee Dee-et is beleszőttem a történetbe, hogy ők is nyomozzanak a maszkos gyilkos után. Rick Hunter egy nagyon precíz zsaru aki sok ügyet oldott már meg a társával, Dee Dee McCall-al. Ragaszkodtam ahhoz, hogy berakjam őket a sorozatomba. J  



A Los Caballeros réme ezüst maszkot és leplet visel. Ahogy a Végzetes titkok esetében, most is én terveztem meg a legújabb sorozatom maszkját. Ezüst ragasztószalagból készítettem el. Nehéz volt a kivitelezés, mert sok esetben szétesett a maszk, viszont sikerült helyretenni. Ez nem papírból készült, mint a Végzetes titkok gyilkosának álarca.

2024-ben tervezem a Visszatérés a Los Caballeros-ra című sorozatom folytatását, amit 123 részesre tervezek. J Akkor majd bővebben írok majd az új szériáról. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.