2016. március 29., kedd

1 hét, 2 eset

Pénteken és ma olyan dolog történt velem ami sztem bárkivel megtörténhet. Kezdeném a pénteki esettel: Épp mentem haza az Allee-ból a 4-es villamos felé és megszólított egy idős hölgy. 2 csokor petrezselymet kért tőlem, és persze megkértem, hogy várjon. Bementem a vásárcsarnokba, és vásároltam. Mikor kiértem, az idős hölgy épp mást kért meg erre. Nagyon meglepte, hogy vittem neki petrezselymet. Hálás volt, és boldog húsvétot kívántam neki. Ma éppen az Astoriánál sétáltam. Hatalmas eső esett és a cipőm, zoknim teljesen elázott. Ennek ellenére tudtam menni, de újra megtörtént a pénteki eset csak kicsit másképpen. Egy szintén idős és kedves asszony szólított meg. Elmagyarázta a családi életét néhány mondatban. A lényeg az, hogy szegény volt, és láttam rajta a kétségbeesés jeleit. Nem pénzt kért, hanem azt szerette volna, ha vennék neki cukrot, olajat és tejet. Szerencse hogy a kis Tesco ott volt nem messze tőlünk, és bementem. Csak olajat nem találtam, de megvettem azokat melyeket a szegény néni kért. Mondta, hogy gyerek is van a családban, hát vettem egy tábla csokit és még 5 kiflit. Az idős asszony boldog volt és megköszönte. Boldoggá tettem őt és ez engem is nagyon boldoggá tett, de nem akartam kimutatni. Szép napot kívántam neki és elváltak útjaink. Boldog voltam és egyben szomorú mert borzalmas dolog lehet éhezni és koldulni. Ha belegondolok hogy egyeseknek mindenük megvan, nem nélkülöznek és akadnak nagyon szegény emberek. Én csak pénzt nem adok senkinek mert az illető lehet piára költené. A nővérem mesélte még nekem tizenéves koromban, hogy egy hajléktalan bácsinak adott 50 forintot,mert az kajára kérte és a nővérem később látta, hogy a pasas a borozóba megy. A tesóm felháborodott. Volt egy olyan eset még 2013-ban, hogy egy éhező nő a Kálvin téren kéregetett. Én persze nem foglalkoztam vele, mert azt gondoltam, hogy pénzt akar, de aztán bementem egy közeli boltba, és vettem 6 zsömlét. Kiérve nem találtam. Elindultam haza, és a villamosmegállóban láttam meg, majd kezébe adtam a zsömléket. Olyan boldog volt. És pont a születésnapomon történt ez az eset. Ha veletek történik meg olyan hogy valaki éhes és arra kér titeket, hogy picit járuljatok hozzá az étkezéséhez, legyetek szívesek segítsetek rajta. Ti is nagyon boldogok lesztek tudván, hogy segítettetek egy éhező személynek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.