2016. február 29., hétfő

Phil Collins folytatja! :)

Ahogy sejteni lehetett Phil Collins újabb két régi albumát jelenteti meg remastered stílusban. Az 1985-ös No Jacket required, és a 2002-es Testify. A fenti képet egy másik weboldalról szedtem le. Ott ugyanis látható mind2 lemez borítója és mellettük a dalok listája. A No Jacket required új változatában nem lesz két létfontosságú dal: We said hello Goodbye és az I like the way. Az utóbbi nem jelent meg a klasszikus változatban, ugyanis egy kislemez dala volt melyet 2013-ban ismertem csak meg, és nagy kedvencem lett. Nagyon örültem volna annak, ha ezt is ráteszik a második lemezre. Az meglepett, hogy a másik dal csak a régi album CD változatában volt, a kazettán és a bakelit változatban nem szerepelt. A No Jacket required borítóját látva meglepetten piros és narancssárga színben láttam. A bakelit verziónak volt ilyen színe, míg a régi CD kiadásnak piros. Az új Testify pedig nagyon tartalmas kiadás lesz, ugyanis a második lemezen bőven lesznek olyan dalok, amelyek korábban nem jelentek meg. Az album borítója szinte ugyanolyan mint a 2002-esnek, bár Phil Collins idősebb rajta. Ha ez a két album megjelenik, utána már csak a But seriously és a Going back újrája jelenik meg ami az utóbbinál meglepő, mivel az 2010-es így nem tudom miért lesz újra feldolgozva. 2010-ben megvettem a kétlemezes deluxe verziót, de nem tetszett annyira, így azt amit megvettem majd azt teszem be a hamarosan meglévő gyűjtődobozomba. Akit érdekelne a No Jacket required című album régi verziója akkor itt meg tudod hallgatni:
Egyik kedvenc Phil Collins albumom. 

Az I like the way-t itt hallhatod:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.