2016. február 28., vasárnap

Valaki követ? (rövidfilmem)

Miről szól? Egyik este mentem haza és úgy döntöttem, hogy a Kossuth tér felé megyek. Filmeztem egyet, miközben láttam a 2-es metrónak a kivilágított alagútját. Készítek egy szituációs játékot. Este, egyedül a metróban és érzem hogy követnek. Direkt a metró végébe szállok, hogy biztos legyek abban, nem követnek engem. A hangulatot fokozza Phil Collins zenéje. Fülemben az MP3 lejátszóm, megy a dal és ülök miközben a metró megy a következő állomás felé. Figyelnek engem, nem is akárkik!

az alagút szörnyei és annak haverjai

az ajtó gombjának arca. A három szemű arc száj nélkül

 Kiszállás után mosolyogva vigyorog rám a hófehérke. Figyelt ám, hátul is van szeme
Ő pedig alig várja hogy bekebelezzen! Nem sikerült neki!

Nem ők jelentenek mégis veszélyt hanem valaki más! Hogy ki? A videó végén megszakadt a film! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.