2016. július 29., péntek

Így írnak az Izaura TV-ről

Epizód magazint akkor veszek csak ha olyan poszter van benne ami érdekel, és azt betehetem a gyűjteményembe. Máskülönben nem adnék ki pénzt rá. Mikor 2001-től már lehetett kapni és szerettem vásárolni, mert telenovellákkal foglalkozott. Más volt a stílusa, és nem olyan mint most. Régen még megérte nekem hogy megvegyem és elolvassam a sorozatos előzeteseket és cikkeket. Elődje a TV sorozatok újság volt amelyet szintén nagyon szerettem. Az Epizód 2002-től a Big Brother és a ValóVilág műsoraival kezdtek többet foglalkozni, és a Romantica csatorna telenovelláiról csak néha írtak. Minden héten belenézek az újságba, hátha olyan poszter van benne amit szeretek. Lehetőségem nyílik arra, hogy megnézzem mikről írnak. Szoktak telenovellákról is, de sajnos többnyire a magyar és külföldi celebek életével foglalkoznak. A Best és a Story magazin is hasonló témájú. Azt nem tudom megérteni miért kellett az Epizódnak is követnie a példát. Rossz látni hogy egy korábbi újság ilyen módon lezüllik, legalábbis számomra. 2009-ben sokszor vettem az újságot, mert sokat írtak a Tierra de pasiones című sorozatról, aztán jött Rubi és a Barbara Mori őrület. Ezt William Levy váltotta. Egy típusú telenovella témáról írtak, és a többiről viszont egyáltalán nem. 2010 után elég sok telenovellát vettek a hazai TV-k, de azok közül mindössze 2-3-ról írtak cikket és ugyanazokról a sztárokról. Minap a Tescoban rátaláltam egy példányra az egyik számukból amelyben az Izaura TV-ről esik szó. Poszteren pedig José Ron volt. Elolvastam az Epizódos cikket és több mint a fele az új török sorozatról szól, aztán írnak Eugenio Siller új sorozatáról, a ?Quién es Quién?-ről. És mindössze 5 sort szánnak arra hogy nagy vonalakban mik lesznek az új csatornán. A venezuelai La Viuda Jovenről és a kolumbiai Esclava Blancáról egyetlen sort sem írtak pedig mindkettő nagyon izgalmas telenovella, főleg a La Viuda Joven! Úgy gondolom hogy ügyelhetnének a részletekre. Van hogy az én újságomban 4-5-6 oldalt is rászánok egy izgalmas témára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.