2016. január 15., péntek

Phil Collins remastered

A napokban olvastam hogy idén nemcsak a Face Value és a Both Sides című Phil Collins lemezek újulnak meg hanem februárban a Hello I must be going! és a Dance into the light című albumot is újra megcsinálja az énekes. Úgy látszik Phil Collins a többi lemezeit is kiadja remastered formában. Arra gondolok hogy talán az új változat hangja tisztább lesz mivel annak idején az eredeti verziók nyilván másképpen lettek rögzítve. A mostani fejlődéseknek köszönhetően könnyebb felvenni újból a lemezeket. Ha lesz belehallgatási lehetőség akkor úgy megtudom mennyire más a korábbi változathoz képest. Phil Collins remastered albumai 2 lemezből fognak állni. Az első a felújított album, a második extra lemez amin az első lemezen található dalok koncertfelvételei lesznek hallhatók, ill. olyan zeneszámok amelyek a korábbi verziókon nem volt hallható. Kiderült számomra 2013-ban hogy minden Phil Collins CD-hez voltak kislemezek és azokon olyan dalok melyek az adott albumokra nem kerültek fel. Ez nagyon bosszantott mert nagy rajongója vagyok az énekesnek és szerettem volna megismerni a többi dalait is.
Mindegyik Phil Collins albumot megvettem annak idején, kivéve a Love Songs... és a Hot night in Parist. A Hitset ajándékba kaptam. Philip Bailey: Chinese Wall című albuma is megvan amit Phil Collinssal készített. Azon az Easy Lover című dal hallható.
Korábban sikerült beszereznem bakelit lemezeket is beszereznem. Ezek a But Seriously, No Jacket Required és a Serious Hits Live. Phil Collins koncertes dvdjét is megvettem pár évvel ezelőtt amin extraként az énekes videóklipjei is rajta vannak. A bakelit lemezeken sincs benne minden szám de azokat is meg szeretném szerezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.