2015. szeptember 10., csütörtök

Mai világ

Tegnap gondoltam kipróbálom a facebook "játékait" és kiváncsi voltam mi sül ki ebből. Volt ami igaz, de volt ami nem! Nagyon elkeserített mindaz amit észreveszek abban a világban melyben élek, de főleg ezekben a "játékokban". Soha nem kérkednék azzal ha pénzem lenne! Ahogy változik a világ egyre inkább rossz irányban történik. Az emberek többségét a pénz érdekli és nem a valódi értékek mely a szeretetet és az elfogadást foglalja magába. A belső értékek sokkal fontosabbak mint a külsősök. Jó! Nem mindegy kibe szeretünk bele, kivel óhajtunk ágyba bújni! De ha pusztán barátokat keresünk a külső nem jelenthet gondot. Sajnos a mai világban csak azt fogadják el aki tökéletesnek tűnik. Ilyen pl. ha van pénzed, márkás ruhákban járkálsz, drága órát viselsz, szép házad van, szupcsi verdád, tökéletes a tested minden része, kedves vagy és persze ha úgy táncolsz ahogy mások fütyülnek! Ezt nem fogadom el! Nem ez a boldogság kulcsa! A pénz jön és megy. Aki gazdaggá válik attól kezd félni hogy szegény lesz. Olyan ismeretségi köre lesz a puccosnak akik a pénzed miatt van veled és nem önmagadért. Én egy egyszerű srác vagyok, átlagos külsővel. Nem szeretem az olyanokat akiknek a pénz a legfontosabb. Ami a fent látható képen van egyikre sem vágyom, de a képben le is van írva mi az én boldogságom. Csak sajnos az emberek többsége nem így gondolja. Tavaly karácsony előtt a Nagyvárad téren láttam egy nagy plakátot amelyben drága karácsonyi ajándékokat ábrázoltak. Azokra sem volt szükségem. Nevettem ezen, de szomorúan. Lehet ajándékot venni de olyat ami hasznos és nem kerül sokba. De az igazi érték a szeretet! Ez a legfontosabb! Ha olyan emberek vesznek körül akik olyannak fogadnak el amilyen vagy és ha bajba kerülsz és akkor is segítenek már félig gazdag ember vagy! Itt a pénz csak egy fizetőeszköz amivel kézzel fogható dolgokat vehetsz, de szeretetet sosem! A márkás óra nem valami szép! Megnézem a kirakatban, de csak ámulva és bámulva csodálom, és kérdem magamtól mi a francnak kerül annyiba???? Volt nekem márkás ruhám, de azok hamar tönkrementek, viseltem 1200 forintos zoknit, 3-4 ezres alsónacit, de hamar kilyukadtak. Ellenben az olcsóbb sokkal tovább bírja és még kényelmesebb is. Nem a termékért fizetik ki a gazdagok a pénzt hanem a nevet vásárolják meg. Már plázákba sem megyek, csak néha ugrok be oda akkor is csak a papírboltba vagy a Kreatív hobbiba. Rengeteg drága terméket láttam és tudom hogy nem éri meg az árát. Tizenéves koromban a CD és kazetta boltok érdekeltek de a Média Markt és a hozzá hasonló áruházak árulnak csak CD-ket meg DVD-ket, melletük a Blue Ray lemezeket. Nem olyan a világ mint anno. És ha belegondolok hogy ennél már csak rosszabb lehet a helyzet! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.