2015. szeptember 1., kedd

Kezdődik az iskola

Hát igen! Nem egy vidám dolog azoknak a nebulóknak kik ma kezdték el az újabb tanévüket a suliban. Én 20 évvel ezelőtt voltam második osztályos. Emlékszem hogy a nővérem azt mondogatta hogy az első héten nem lesz tanulás. Ez így is volt. Nem tudom ma hogyan mennek a dolgok, de az én időmben nem volt még házi feladat, tanulnivaló. Megbeszéltük mi lesz a tanévben, megkaptuk az órarendet és sokszor voltunk kint az udvaron. Minden új tanévben ahányszor új tankönyvet kaptam kellemes szaga volt. Látszott rajta hogy új. A füzetekkel is ez volt a helyzet. Abban az időben nem voltak olyan hiperszuper külsejű füzetek mint ma. Se tollak. Nagyon jó választék volt két évtizede is, de ma már szinte túlzásokba esnek. Szinte minden mesének saját füzet változata van. A legmodernebb tollakat is meg tudja venni az ki megengedheti magának. Belenézegettem a legújabb tankönyvekbe és meg kell állapítanom korán sem olyan jó mint az amikből én tanultam. Nagyon megváltozott a világ! Jobban belegondolok másképpen fogja fel egy felnőtt az életet mint egy gyerek. Régen tankönyvekbe lapozgatva megijedtem hogy mennyi minden újat fogok tanulni. El se telik 1-2 hét a diák megszokja hogy vége a nyárnak. A füzetek, könyvek és írószerek idővel elhasználódnak, tönkremennek. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.