2017. április 15., szombat

Én és István barátom az új 3-as metrón

Amikor forgalomba állt az első új metrószerelvény akkor nagyon sokan voltak és épp, hogy tudtam rendesen fotózni és videózni. Tegnap azonban nagy szerencsém volt. István barátom először utazott az új pandának elnevezett metrón és nagyon tetszett neki. Amikor a Nyugati pályaudvari megállóba értünk épp az orrunk előtt ment el az egyik. Majdnem fél órát vártunk, hogy valamelyik oldalról jöjjön egy másik. Már 3 új metró viszi az utasokat a hármas vonalon. Kőbánya Kispest irányából végül érkezett egy, és Újpest-Központig mentünk, majd onnan vissza a Kálvin térre. Újpest-Központnál sikerült teljesen lefényképeznem a metrót és videók is készültek, melyek majd az estiBEN adásaiban lesznek. 

Készültek új képek is :











Én az új metrón


István barátom az új metrón







Én nagyon örülök ennek az új orosz metrónak. Az Alstom nem annyira tetszik nekem, és jobb lett volna, ha felújított orosz metró megy a 2-es vonalon. Az Alstom a 4-es vonalra való, mivel az épp olyan modern, mint maga a 4-es metró. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.