2017. április 12., szerda

Ceruza + a papír = remek választék!


Nemcsak a zene, a fotózás, a filmek és a sorozatok tetszenek, hanem a papírboltok is. Mikor iskolás voltam akkor ahányszor plázákba mentem mindig kazetta és papírbolt volt az a két hely, ami érdekelt. Bár sajnos abban az időben mikor még pici gyermek voltam nem volt annyi különleges papíráru, viszont zselés toll és Sum-mer gyümölcsös füzetek igen. Azokért rajongtam nagyon, illetve a parfümös illatú Pigna füzetek voltak azok amelyek lázba hoztak. Ma már nagyon sokféle füzet, toll és egyéb különlegesség található és méghozzá minden korosztály számára.


Gyermekkoromban először a Kálvin tér és a Fővám tér között található papírboltban jártam a nővéremmel és nagyon sok mindent lehetett kapni. Főleg ott és a Ferenciek terén lévő írószerboltban, ami ma néhány háztömbnyire található a régi helyétől. Általános iskolás koromban, a nyári szünetek végén ezen a két helyen vásároltunk be őszre. A Kálvin és Fővám tér közötti papírbolt a 90-es években nagy kedvencem volt, és ott 2000 és 2001-ben számos zselés tollat vettem. Akkor még 300 ft körül volt az ára. Ott vettem azt a mini kockás táblás könyvecskét is, amelyben a fantáziavilágom történetét írtam és nagyon szomorú lettem, amikor egy nap bezárt a bolt. Egy nap azonban újra megnyitotta kapuit és jelenlegi neve: Ceruza+ a papír. Nagyon változatos hely és sok egyedi dolgot lehet kapni. Az eladónők is nagyon kedvesek. Meg is engedték, hogy fotózzak a boltban, mert odavagyok a papírboltokért és még eddig ezzel a kapcsolatban nem írtam cikket.
Néhány kedvcsináló kép, amelyekre rákattintva nagyban láthatjátok a csodákat: 
Csibikék a pénztárnál



 Különleges képeslapok. Egyet édesanyámnak is vettem. 
Tervezem majd a többit is megvenni egyenként. 


Sokszínű kartonok. 
Ilyeneket veszek díszek és egyéb dekorációk elkészítéséhez. 


 A tollakat és az egyéb kis apróságokat is nagyon szeretem.



Egyedi füzetek





Csomagolópapír, speciális táblás füzetek, dekorációk és macik is vannak.



A boltban ezeket a füzeteket vettem a gyűjteményembe 
(Nagy füzet gyűjtő is vagyok)

A boltban az egyik vásárlásom során ajándék ceruzát adtak,
 amelyet a Kis kedvences dobozba tettem. :)

Mindenkinek ajánlom ezt a boltot, amely Budapesten a Vámház krt. 11-ben található. Barátságos a légkör és remek a választék! :)

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.