2024. június 13., csütörtök

MŰVÉSZETTERÁPIA BEN-NEL

Hónapokkal ezelőtt újra elkezdtem a művészetterápiás online műsorom, melyeket a kamerámmal rögzítek. Egy ilyen adásidő 2-2 és fél óra. Van, amikor egy picit hosszabb, ill. rövidebb. Már régen nem járok Zsuzsához művészetterápiára. Egyrészt megvisel engem a sok beteg ember látványa, másrészt egyéb okok is voltak, hogy nem járhatok. Nem küldtek el, személyes dolgok vezettek oda, hogy eljöttem. Erről nem szívesen írnék.








Itthon korlátlan ideig, bármennyi időt szánhatok mindazokra a kézműves alkotásokra, melyeket elterveztem. Persze nem mindent veszek fel, mert szükségem van nekem is privát alkotásra. Ebben az esetben is vannak zárt „alkalmaim”, melyek során 4-7 órát is igénybe vehet egy kézműves elfoglaltság. Amikor rögzítem az adásaim akkor figyelnem kell, nehogy túllépjem a 2 óra, 49 perces keretet, ugyanis a kamerám memóriakártyája ennyit enged. Nagyjából tudom tartani az idősávot. Mikor anno a Zsuzsához jártam akkor reggel 9:30-tól 11:30-ig lehetett ott lenni. Az 2 órás volt. Sok esetben nem tudtam befejezni a munkáimat. Itthon ennek semmi akadálya nincs, ráadásul olyan zenéket hallgatok közben, amiket szeretek.

Képeslap alapok. A4-es kartonlapokból vágok méretre képeslap formákat, melyekre rajzolok

Porpasztellek

Olajpasztellek (zsírkréták)

Ezüst ragasztószalagok. Alul átlátszó is van

Színes ceruzák. Van közöttük pasztellceruza és progresso is.

Vegyes Stabilo ecsetfilcek. Van köztük metálfényű, fekete papírra is használható tollak

Metálfényű, vegyes filcek

Speciális zseléstollak

Rengeteg rajzeszközöm van. Vettem különleges zseléstollakat, színes papírokat. Vannak por és olajpasztellkrétáim is. Nemrég vásároltam Mikron tollakat. 3db volt egy csomagban. A Mikron tollakkal hajszálvékonyan lehet rajzolni. Színes csomagban is kaphatók, de az elég drága. Most a fekete színből 3 féle vastagságú volt 2490 Ft, amelyet bemutattam a nézőimnek. 






Mikron tollak

Az online művészetterápiás adásaimban megmutatom, hogy dolgozom az itthoni anyagokkal. Bemutatom, hogyan készítek képeslapokat, plakátokat. Vannak „személyre szabott” adásaim is, amiben másoknak készítek ajándék rajzos képeket. De a műsorommal másoknak is adok ingyenes kézműves online foglalkozásokat, hogy sok nézőmnek segítsek így virtuálisan.

Az elkészült képeslapok nem kerülnek kinyomtatásra, mert azokat külön kicsi Exacompta bemutató mappában tárolom. Külön lehet kapni kisebb méretben is. Tavaly év vége óta készítek képeslapokat. A blogomban természetesen ezek a műveim megtalálhatóak beszkennelve. Még az ajándék képek is.

https://benovelas.hu/index.php/kezmuves-alkotasaim

A weboldalamon külön menüpontot nyitottam a kézműves alkotásaimnak évszámokra bontva. 

A Művészetterápia BEN-nel című sorozatom is kapott menüpontot, ahol az eddigi műsoraim linkjei érhetők el.

https://benovelas.hu/index.php/muveszetterapia-ben-nel

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.