2018. október 19., péntek

Színes, mini Halloween gipsztökök


Mivel közeleg a Halloween, így elhatároztam, hogy aprócska gipsztököket készítek. Egyik délután vettem egy szilikonos öntőformát, majd gipszet kevertem és egy csomó tököcskét csináltam. Minden öntés után vártam 1-1 órát, hogy teljesen megszilárduljon a gipsz. Egyszerre 10 darabot lehet készíteni.





Miután elkészültek a minták, már csak a festés volt hátra. Vettem fekete, narancs és fehér temperát, melyek a fekete kivételével mind elfogytak. 3 órán keresztül festegettem a szebbnél szebb darabokat:


















Festés során a papíron egy arc képződött, melyet nem vettem észre. J Ezt külön le is fotóztam. A megfestett gipsztökök egy részét elajándékozom, a többit pedig itthoni dekorációként használom fel száraz falevelekkel. Sajnos, amikor szétnéztem a pesti parti kellék boltokban nem találtam olyan vicces dolgokat, mint amiket tavaly. Itthon számos Halloweenes cuccom van, melyeket újra és újra fel tudok használni, kivéve a dísztököket, mert azok sajnos tönkrementek.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.