2018. szeptember 19., szerda

BENovelas „szívós” spagetti


Régi, klasszikus spagettis receptem osztom meg. Amikor először készítettem el ezt a különleges ételt akkor nem gondoltam volna, hogy különleges ízt kapok. Anno normál, vegás spagettit akartam csinálni, melyet elrontottam. Utólag viszont kellemes meglepetésben lett részem.

Főzzünk ki egy egész csomag spagetti vagy makarónis tésztát. Miután elkészült akkor szűrjük le, hagyjuk állni 1 óráig, majd reszelt sajttal egyszerűen sajtozzuk be. A füstölt sajtot javaslom.

A spagettis szószhoz előírt vízmennyiség dupláját használjuk fel, hogy leveses legyen. Közben öntsünk bele egy kis ketchupöt, majd hozzá egy egész doboz kukoricát. 15 perc is elég hogy a „leves” elkészüljön. Ezután nem kell mást tenni, mint a főzetet megöntözni a besajtozott tésztára. Óvatosan keverjük össze az egészet. Aki reggeli órákban készíti el, estére készül el. Ha este csináljuk meg akkor másnap fogyasztható. Hogy miért? Mert a leveses szószt egyszerűen beszívja magába a tészta. Ezért neveztem szívós spagettinek. Ha eltelt a megfelelő idő, csak azután tegyük be a sütőbe. Érdemes egy csomó reszelt füstölt sajtot rászórni, hogy még sajtosabb legyen. Fontos, hogy a beszívódás érdekében fedjük le az összekevert tésztát. Majdnem egy egész nap kell ahhoz, hogy garantáltan sikerüljön. Vegásan, húsosan is el lehet készíteni.









Érdemes utólag sózni, ha valaki úgy szereti.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.