2018. szeptember 19., szerda

3-AS METRÓ PANORÁMA


Mióta meglett az új telefonom, azóta is ismerkedek vele. Számos extra dolgot tudok vele csinálni, mellyel gazdagítom a kreativitásom. Néhány napja kedvenc helyemen, a Nemzeti Színház környékén készítettem pár panorámaképet, melyek nagyon jól sikerültek. Ma a 3-as metróban készítettem újakat. Más volt persze a tér és annak tágassága, így sajnos nem tudtam számomra tökéleteset nyújtani. Megtapasztaltam hogy a metróállomások alkalmatlanok egy rendes panorámafotóhoz. Mindenesetre érdekességképpen megmutatom mit is alkottam ma délután:
 Népliget




Ecseri út




Pöttyös utca


A l a k u l

Katihoz siettem ezután. A metrópótló buszról leszállva tettem egy kis kitérőt a Gyöngyösi utcánál. Van változás a metró körül. A lejáró falazata egyik helyen lemeszelve, másik helyen már az új falburkolat is látszik:




Építik a lifteket is. Remélem, elkészül karácsonyra ez északi vonal, mert nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy fognak kinézni az új állomások. Ugyan láttam látványterveket, de az nem mindig úgy van, ahogy tervezik. A metrófelújítás honlapján meg csak ritkán osztanak meg néhány semmitmondó képet, melyekben főleg az alagutakról mutatnak fotókat, az állomásokból pedig 1-2 lényeges képet.


 S n a p c h a t


Az új telefonommal snapchat fotókat is tudok készíteni. Ma épp egy cápás funkció volt. Vajon milyen lenne a 3-as metró és felszíni része, ha víz alá kerülne és egy vérszomjas cápi úszkálna? 


 Panoráma képeket minden okostelefonnal lehet készíteni. A snapchat azonban iPhone-on elérhető.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.