2017. szeptember 3., vasárnap

Nyár végi zenei újdonságok



Idén nyáron Magyarországon mindössze egyetlen latin zenei számot ismert és szeretett meg a magyar közönség. Luis Fonsi Despacitoját, melyet minap egy ABC-ban ismét hallani véltem vásárlás közben. A fiatal énekesnek persze nem ez az egyetlen új dala, ugyanis Alex Ubago legújabb lemezén Luis Fonsival énekel duettet: 
 

Nagyon szép dal és persze eltér a Despacito-tól.

A nyár folyamán felfedeztem egy 26 éves énekes, Evan Craft zenéjét, kiről már augusztusban cikket is írtam. A fiatal zenész nemrég új dalát mutatta meg a zenei közönségnek: 


Ez a zenei stílus nagyon népszerű a fiatalok körében, bár Magyarországon az angol nyelvű verziók dominálnak. Nálam nem.
Evan Craft néhány hete publikálta közös duettjét Marcela Gandara-val, egy mexikói énekesnővel:


Evan Craft zenéje nagyon sokszínű. 


Jesse Y Joy, a mexikói duó szintén új dallal jelentkezett idén augusztusban. Érdemes őket is meghallgatni:



Szeptember 1-én, aznap, mikor megvettem Sergio Dalma: Dalma című albumát akkor publikálták az énekes legújabb számát, amely a 2018-ban megjelenő Via Dalma III.-on lesz rajta: 


Nagyon szép szám! Hallgassátok meg! Még friss!



Érdemes a latin zene kultúráját megismernie a hazaiaknak, mert szép, érzelmes, mindig van újdonság és van miből válogatni.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.