2017. szeptember 26., kedd

FELESÉGEK "LUXUS" KIVITELBEN

Nemrég debütált a Viasat 3 új, polgárpukkasztó reality műsora. Gondoltam magamban, hogy ez a magyar átlagnőket súlyosan megbántó és megalázó showja lesz. Ez az igazság. Adott néhány magyar nő, köztük akad olyan, akikről sosem hallottam, de nem is ez a lényeg. A Viasat 3 facebook oldalán számos ellenkező bejegyzést láttam és mind nők írták le a véleményüket.

Gratulálok a Viasat 3-nak, hogy egy olyan műsort mutat be, ami egyes nők önbizalmába rúg, más nőkben az ambíciót erősíti.
Megtanítjuk a nőknek hogy a pénz és a csillogás a fontos!”- gondolhatják. Akár arra is gondolhatnak a műsort alkotók, hogy -„Ti proli női nézők! Nézzétek, hol vagytok a sztárokhoz képest!
Ez a mai magyar televíziózás. Persze a showműsor női főhősei is élvezettel folytatják a hazai átlagos, vagy éppen szegénysorban élő női tévénézőinek szó szerinti cikizéseit.
Nekünk megvan mindaz, ami nektek nincs és sohasem lesz!

Ha én nő lennék és sztár tuti nem süllyednék ennyire mélyre. A Viasat 3 az elmúlt 10 év során egy silány, egysíkú TV csatornává vált ahol orrba-szájba nyomatta az ismétléseket. Akadtak új sorozatok, de azokat is csak ismételgették. Elég volt a TV újságban megfigyelnem az állapotokat. Pont egy ilyen züllött TV sugároz ilyen polgárpukkasztó szemetet?

Nem a pénz és csillogás a lényeg!
Ezek a celebek akik a TV-ben vannak és mutogatják a márkás bizsukat, autókat, táskákat, satöbbiket akkor érnek bármit is, ha emberségesen viselkednek! Nem ismerem ezeket a hírességeket, nem látok be a magánéletükbe és nem tudom ki kihez ment férjhez. Rubint Rékáról tudom, hogy Schobert Norbi felesége, de a többi cicamica férjeiről nem tudok semmit. Hiába is van, valakinek márkás cucca attól még nem ez teszi értékessé! Ezt jobb, ha minden nő megjegyzi! Nem is a szépség, vagy a csinos pofi a megnyerő! Mit ér a szépség, ha valaki belül rohad, mint egy kukacos alma? Most komolyan! Nem azt akarom írni, hogy minden szépség ilyen, hanem azt hogy a többség el van szállva magától. Amúgy meg a szépség egyszer elmúlik. Akkor mi lesz?!

Fényképen őrződik meg egykori önmagunk és azon kesergünk, bárcsak fiatalok lennénk újból. Vége a csillogásnak, helyünket mások vették át és idős korunkban csak irigyelhetjük a sok tízen, húszon, harmincas éveikben járó nőket. Biztos így gondolkozik néhány egykori modell, akik mára már idős korukat élik. 

Márka? Ugyan már!
Tapasztalatból tudom, hogy a márkás cuccok nem jók. Az olcsóbb ruha sokkal tovább bírja, mint egy méregdrága holmi. Volt márkás zoknim, alsógatyám, pólóm, nadrágom, pulcsim, amelyeket ugyan vettek nekem, mégis nagyon rövid ideig tudtam élvezni. Egyedül a saját pénzemből egy drága fekete boxeralsót vettem, ami 1-2 használat után sok helyen lyukasodni kezdett. Nesze neked márkás termék! Nem kérek belőled!

A jelenlegi cipőm 5 ezer, a zoknijaim 400-600 száz, az alsóim 500-800 forintosak. A nadrágokat, pulcsikat, és egyéb kiegészítőket a családom veszi nekem. Az alsóimat magam választom és veszem, mert nem mindegy milyet hordok. Van egy barátnőm, aki Olaszországban dolgozik. Mindig hoz nekem szép pólókat, amelyek nem márkásak, hanem piaci! Én ezeket szeretem! Nem drága és nagyon szépek a színei. Parfümből spanyol van nekem, Alejandro Sanz, amelyet még 6 évvel ezelőtt vettem Barcelonában. Keveset használok belőle, hogy jó sok maradjon. Ami luxusterméknek számít nálam az a zenei CD-k vásárlása. Nem mindegy mennyiért veszem meg, mert nagyon drágán nem éri meg a vétele. Érték nekem pl. a Phil Collins zenei díszdoboz, mellette a latin zenei és más CD-k.

Meg akartam mutatni, hogy egyszerűen, de szépen is fel lehet öltözni. Egy férfi másképpen öltözik, mint egy nő, hiszen maga a gyengébbik nem egy része nagyon szeret ezt-azt venni. 

Üzenet a nők számára
Kedves női olvasóim! Az hogy a Viasat egy ilyen műsort csinál, még nem kell lenéznetek magatokat! Soha ne akarjatok hasonlítani másokhoz, mert az már nem ti lennétek! Meglehet ezeknek a gazdag pipiknek mindene, de nem azok a fontos dolgok, amelyeket ebben a botrányműsorban mutogatnak! Tudom, ti másképpen éreztek, hisz nőkből vagytok. Szeretnétek hasonlóan élni. Gondoljatok bele abba, hogy a műsorban látott képek csak egy lehetséges felszín történései. Azt hiszitek, hogy minden férfi csak a külsőt veszi észre? Nem minden pasi olyan! Ha van valaki, aki szeret benneteket és a fizetése csak olcsó ajándékra telik az sokkal értékesebb, mert érzelmi értéke van annak az ajándéknak! Az étterembe járás sem értékes, mert egy szeretetből elkészített ételnél nincs jobb! Az éttermi kajákat nem szeretem, max. a gyors éttermiket. J Ne húzzátok fel magatokat azon, hogy egy TV csatorna milyen botrányos műsort ad! Ne reagáljatok, és ne nézzétek, ha nektek rossz! A belső értékeitekre összpontosítsatok! 

A mai magyar televíziózás már nem olyan jó, mint régen. Olyan műsorok kerülnek adásba, amelyek az egyszerű emberekből kihozza a keserűséget, az ambíciót. Beleivódik a következő generációkba és a következmények beláthatatlanok lehetnek. A mai tévézés szereplői folyton cserélődő „játékosok”, akik olyan világot mutatnak be, ami nem a valóság!

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.