2019. augusztus 6., kedd

ZÉRÓ tolerancia, MAXIMÁLIS előítélet


Minap figyelmes lettem a gay.hu facebookos oldalán egy kólás reklám mozgóreklámos képére, ahol szivárványos Coca kólát reklámoznak. Gondoltam magamban elmegyek és én is lefotózom. A Széll Kálmán tér metrómegállójánál egyelőre még látható a mozgóreklám. Mindenképp meg akartam örökíteni, mert ismerve kis hazánk működését gyorsan eltávolíthatják. 



A Mamut 2-ben is látni véltem a reklámot, amelyet videóra is vettem, hogy külön meglegyen így is.



Persze Dúró Dóra és a Mi Hazánk mozgalom rögtön akcióba lépett és kifejezték nemtetszésüket. Közerkölcsöt sért szerintük a kólás reklám. Vajon miért? Mert két nő és két férfi van rajta és a love is love felirat található? Pont a Mi hazánknak nincs joga papolni az erkölcsről. Pont ők, akik meg akarják akadályozni, hogy a mai magyar fiatal generáció elfogadóbb legyen, hogy ne legyen többé melegséggel kapcsolatos iskolai bántalmazás és egyéb terror. Engem személy szerint az zavar még, hogy a villamosból nem is egy helyen látni Dúró Dóra arcát, meg a sok gyűlöletkeltő szemét plakátot, amire a magyar emberek nem vágynak! A mai Magyarországon divatba jött a gyűlölet. Gyűlölni kell azt, aki más, és itt nemcsak a homoszexuálisokról esik szó, hanem eleve minden olyan személyről, aki másnak merészelt születni. Mert a nemzet csak „normális” embereket „fogad” el, aki megfelel az ő elvárásainak! És mindezek a kereszténység nevében! Azt gondolom erről, hogy ez már több, mint képmutatás. Ne kelljen részleteznem.

A cikkhez szeretném kötni azt az élményt, amit előző nap éltem meg. A 24-es villamoson utaztam és egy vak pár ütközött nehézségekbe. Nem segítettek rajtuk. Szerencse, hogy ott voltam és együtt szálltunk le a Nagyvárad téren. Felajánlottam nekik, hogy elkísérem őket, mivel nekem a 3-as metróval kellett mennem egy találkozóra. Szépen lekísértem őket a metrómegállóba, közben figyelmeztettem őket mikor álljanak meg, mert könnyen bele is eshettek volna a sínek közé. Jött a szerelvény, beszálltunk. A vak férfi nem beszélt, de a lánnyal elbeszélgettem. Születése óta vak. Nem tudja milyenek a színek, milyen lehet a világ. Azt mondta, hogy megszokta. Budapesten él párjával egy albérletben. Folyamatos diszkriminációnak vannak kitéve. Beszélgetésünk során vidám dolgokat mondtam, hogy felvidítsam a párt. Erre volt szükségük és szívesen tettem. Ebben az egyre gonoszabb és szívtelenebb világban muszáj minden szépet megragadni. Még akkor is, ha nem látunk. Visszagondolok a Luz Mariára, amikor Lucecita sokat beszélgetett a vak José Juliánnal, és mennyire megváltoztatta a férfi életét. A vak pár megköszönte a segítséget, majd tovább utaztam. Kicsit rossz lett a kedvem. Ahányszor olvasom a híreket a neten, és beszélgetős műsorokat látok a youtubeon, az alá írott kommentek sokkolóan hatnak rám.  Egyesek szerint Magyarország megérett a pusztulásra, és egyre sötétebb agyú emberek vannak. A másikon pedig azt olvastam, hogy Magyarország maffiaállam. A harmadikon pedig az orosz befolyás hatásáról olvasok. A jelenlegi mentális állapotomnak nagyon nem hiányzik ez. Viszont muszáj képben legyek a valósággal, hogy védekezni tudjak. Mert, ahogy kisgyerekként, úgy felnőttként is belekapaszkodok valamibe, ami segít életben tartani. A kezelések, amelyekre járok így is megviselik nemcsak az idegeimet, de a testem is. Ráadásul, ha olvasok a hazai politikai élet gonoszságairól az is megvisel. Autizmusomból kifolyólag szenzorosan érzékeny vagyok. Az agyam másképpen működik és hamarabb történnek kiborulások. Sokszor apróságokon is. Persze akkor, ha rossz időszakom élem éppen, vagyis egy érzelmi hullámvölgyet. Ezt egy nyomás előzi meg. Nem fájdalmas, csak kellemetlen. Nem tudom, hogy írjam le ezt. A lényeg, hogy én tudom, hogy érzem. Gyermekkoromban úgy írtam le, hogy nyom az agyam.

A magyar társadalom zöme sajnos egyáltalán nem elfogadó és szerintem nem is lesz soha olyan hozzáállással, mint most. A magyar kólabotrány helyett a valódi dolgokkal foglalkozna a közmédia, illetve sokan mások. Azok tényleg elkeserítőek. A meleg reklámmal kapcsolatos támadási hullámba már a Hit gyülekezete is beszállt, akik paródiaszerű műsorokat adtak az ATV-n. Viselkedésük és megnyilvánulásuk nem a kereszténységet, hanem épp az ellenkezőjét mutatják meg. Én csak azt tudom tanácsolni a homofób emberkéknek hogy először nézzenek magukba. Az-az igazság, hogy agyhalott emberekkel nem igazán lehet megértetni a melegség miértjét, mert hát az agymosás „jó” munkát végzett rajtuk. Örülök annak, hogy a Coca kóla nyit a melegség felé és remélem hamarosan a boltokban is kaphatóak lesznek a szivárványos kólák. Én mindenképp venni fogok. J  

B E N

3 megjegyzés:

  1. A Hit gyülekezet meg nem a vallásról szól valójában, hanem a gyűlölködésről és kirekesztésre buzditja az ott lévő embereket. Undoritó, azokkal ne is foglalkozz, álszent banda...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ben!
    Nekem nagyon tetszett a cikked!
    Kívánom,hogy használjon Neked a kezelés! Javulást és sok sikert kivánok Neked!
    Üdvözlettel: Horváth György

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.