2019. augusztus 1., csütörtök

KÉT NAP A STRANDON


Nővéremmel és Lujzival elmentünk a Paskál strandra, ahol nagyon jól éreztük magunkat. Másnap Lujzi barátnője és Gömbi is velünk tartott.

Július 30-31-én strandos napom volt. Nővérem első nap hívott, hogy lenne kedvem e fürdeni egyet. Rögtön mentem. Szeretek vízben lenni. Délután indultam itthonról. A 77-es busszal kellett menni, amellyel korábban Stella barátnőm elé mentem még mikor tekére járt. A Paskál strandon szerencsére nem voltak sokan és az idő is elviselhető volt. A normál medence kissé meleg volt, de a mélyebb az hidegebb. Finom lángost is ettem, de elég lassan készült. 19 óra előtt mentünk el, azután nővéremékhez mentem fel. Másnap ismét visszamentünk a strandra. Lujzim barátnője, Alexa is csatlakozott hozzánk, illetve Gömbim is. J

Lujzi és barátnője nagyon jól érezték magukat, de sokszor voltam a nyomukban, nehogy bajuk essen. Még csak 6 évesek. Nővérem kicsit fáradt volt, Gömbim pedig nagyon félt a víztől. Én a karomba vettem és úgy mentünk be. Persze csak a normál medencébe. Gömbi erősen kapaszkodott a nyakamba és később már le tudta győzni a félelmét olyannyira, hogy beleültettük a felfújható autójába. Nagyon élvezte a kismackóm. Meg kell vallanom az a gumiverda eléggé nehezen fújható fel. Félórát is igénybe vett, de megérte. Volt, amikor egymagam visszavonultam a mélyebb vízbe, hogy gyakoroljam az úszást. Jobban meg szeretném tanulni. Amit 2014-ben megtanultam azt nem felejtettem el. Egész jól ment. Tavaly Zalakaroson is gyakoroltam. Ezután ettem fagyit, de azt a mini gömböset, az Ice N Go-t. Megkóstoltam a csokis nápolyisat, ami isteni finom volt! J  A gyerekek is úgy ették, de ők más ízűt.

Késő délután a normál medence is kellemes volt. Alexa édesanyja 17:46-kor jött a kislányáért, majd a nővéremmel, Lujzival és Gömbivel visszamentünk a pancsolni.



Úgy élveztem a vizet. A nap végére már untam. Kicsit le is égtem. Ott zuhanyoztam le indulás előtt. Rettentő fáradt voltam mire nővérem férje, a gyerekek apja értünk jött. Tiszta piros voltam. Hazahoztak kocsival és hamar elaludtam az este.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.