2019. augusztus 31., szombat

ÚJ KÖNTÖSBEN!


Eleinte azt terveztem, hogy egy darabig meghagyom az ezüstös arculatot a blogomban, ám kezdtem megunni és elhatároztam, hogy világosabbá varázsolom az egész kócerájt. Délután teljesen fehérbe burkoltam, majd a választható lehetőségek után inkább úgy döntöttem, hogyha már újítani szeretnék, az legyen gyökeres. Eddigi bejegyzéseim különböző formában is elérhetőek, melyeket menüpontok segítségével lehet megtalálni. Sajnos ehhez az új arculathoz nem használhattam fejlécet, de különösebben nem gond. Háttérképnek a már rég elbontott 3-as metrós Pöttyös utcai megálló egyik kőlapjának fotóját használtam fel, melyet még a rekonstrukció előtt fényképeztem le. Ami még gondot okoz az a képek elrendezése. Ahányszor cikket írok akkor az álló képek esetében 3, míg a fekvő képek feltöltésekor 2-t enged egymás mellé helyezni. Sajnos picit kisebbek a feltöltött képek, de ha rájuk kattintunk, akkor megjelenik a nagyobb változat. Mint ahogy eddig is. Pontosan szeptember 1-e előtt egy nappal átadom a felújított blogom.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.