2022. december 31., szombat

DEMJÉN FERENC KONCERT A BUDAPEST ARÉNÁBAN 2022.




Nővérem vásárolt  Demjén koncertjegyeket szüleimnek és kiderült, hogy 3 db jegy volt. Én is el tudtam menni a december 30-i koncertre, amelyet a Budapest Arénában rendeztek meg. Legutóbb a Margit szigeten voltam, de az más volt, mint az Arénás. A mostani koncert sokkal jobban tetszett nekem. Hangulatosabb volt és még több fényjátékban lehetett részem. Hangulatemberként nekem nagyon fontos az, hogy a zene mellett pazar fények, speciális hangulati elemek legyenek körülöttem. J Olyan amitől jól tudom érezni magam.  

















Sok számot felvettem magamnak, de ezeket sajnos nem oszthatom meg a youtube csatornámon. Történt ugyanis, hogy amikor feltettem a szigeti felvételeket a youtube nemcsak letiltotta a videóm, de megfenyegetett, hogy megszűnhet a csatornám és azok is, amelyeket egy néven hoztam létre. Ez elég kemény és durva eset volt. Értem, hogy vannak jogdíjak meg ehhez hasonlók. De amikor a csatornám kerül veszélybe az nem mindegy. Kinek jó, ha nekem rossz? Attól más felteszi a saját felvételét. Én gondoltam azokra a Demjén rajongókra, akik vidéken élnek és azokra is, akiknek nincs pénze megnézni a koncerteket. Mellesleg ahányszor feltöltök videókat a youtubera és zenés tartalmú eleve nem vagyok jogosult bevételszerzésre. Nem a pénzért rakom fel ezeket az amatőr felvételeket, mert hát a telefonommal nem tudok dvd minőségű anyagokat csinálni. De jót teszek olyanokkal, akik bosszankodnak amiatt, hogy nem tudnak Demjén koncertre menni. Pl. nem volt szerencsém Enrique Iglesias koncertre elmenni amikor az énekes Magyarországra jött. A youtubeon megnézve rájöttem, értelmetlen lett volna, mert borzalmas volt a budapesti. Azt tudni kell rólam, hogy sosem károsítanék meg senkit sem. De azt látom, hogy a mai világ nagyon elanyagiasodott. Értem azt, hogy az énekesek a zenéikből élnek. Jogukban áll megvédeni mindazt, amik az övék, de ne olyan áron, ami velem esett meg. Én aztán költök nem kis pénzt a zenére! Hisz bárki, aki olvas engem és nézi a videós beszámolóimat, láthatja mennyi CD-m és bakelit lemezem van. Visszatérve Demjénre simán kiadhatnának tőle egy zenei dvd-t. Pl. a Duna TV-n leadott Hetvenkedem koncertet. Alejandro Sanz pl. minden új albuma után kiad egy koncertes dvd-t CD-vel amelyeket meg szoktam venni.

Az idei Demjén koncert nagyon szép volt. A dalok új stílust kaptak, amely különlegessé tette az egészet. Édesanyám nagy kedvence Rózsi. Az Arénában telt ház volt és mindenki nagyon boldogan nézte végig az előadást. Voltak vendégszereplők, de őket nem ismertem. A Most el kell döntenem című dal nem volt sajnos. L Az a kedvencem Demjéntől. Minden korosztályból voltak és ez Demjénnek tetszett. Ő egy fehér motoron ült és úgy énekelt, de néha más is fellépett, amíg ő megpihent egy picit. Nem csoda, hisz volt egy súlyos agyvérzése és emiatt majdnem meghalt szegény.

Az Arénában idegesítőek voltak a fel s alá járkáló biztonságiak. Olyan börtönösen éreztem magam. Ez eléggé nyomasztó volt. Az Aréna totál korlátozott és kódozgatós. L Nem lehet normálisan szabadon mászkálni. Mintha egy erődítmény lenne. A koncert után legalább mind3 kijárat nyitva volt és valamelyest lehetett haladni. Maga a Demjén koncert nagyon jó volt! Úgy éreztem magam utána, mint anno az Il Divo koncerten 2018-ban. Meg voltam elégedve, ám ezen a youtubeos eseten mai napig ki vagyok akadva. Mert olyan érzésem volt mintha lopással vádoltak volna meg.

A Szabadság vándorai című dal az autizmusom juttatta eszembe, amely miatt könnyezni kezdtem. Kis híján elsírtam magam, de szerencsére sikerült visszatartani. Voltak még Demjén dalok, amelyektől szomorú lettem, de nagyon meghatódtam. Sok szép dala van az énekesnek, melyeket nem lehet megunni. Mikor kicsi gyerek voltam sokat hallgattam Demjént, de csak pár hónapig, mert leginkább Zámbó Jimmy rajongó voltam a magyar zenében. Zámbó Jimmy zenéjét 6 éves koromban ismertem és szerettem meg.

Demjén Ferenc bejelentette a 2023-as december 30-i koncertjét. Lehet, elmegyek majd rá ismét. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.