2018. december 11., kedd

IL VOLO KONCERT A BUDAPEST SPORTARÉNÁBAN

December 10-én este édesapámmal és annak barátjával elmentünk az Il Volo első Budapesti koncertjére, amelyet a Papp László Sportarénában rendeztek meg. Nagyon vártam már ezt az alkalmat, mert az Il Volo zenei stílusa nagyban hasonlít az Il Divoéra.





 A koncert 20:15-kor kezdődött, és két részből állt. Sajnálatos módon az első felvonás nem nagyon nyerte el a tetszésem, mert Luciano Pavarotti, Plácido Domingo és ahhoz hasonló komolyzenei stílusú dalok hangzottak el. Volt 1-1 szám, ami tetszett, de arra számítottam, hogy az Il Volonak a könnyűzenei oldalából kapnak több ízelítőt a magyarok. Nem volt teltház, de sokan elmentek és az emberek nagyon jól érezték magukat. A 15 perces szünetben a szokásos helyemre vonultam vissza.


 A koncert második részében kezdett beindulni a „gépezet”. Ugyan ebben a szakaszban is elhangzottak komolyzenei stílusú dalok, de már a könnyűzenei oldal is kibontakozott. A népszerű El Mundo és a Volare című sláger is felcsendült, melyekre Sergio Dalma: Via Dalma albumai jutottak eszembe. Ráadásképp két karácsonyi dal is volt, majd a népszerű My Way is. Az Il Volo tagjai gyakran mondták a „köszönöm” szót, mellé olaszul és angolul is. Pár szót tudtak is magyarul mondani, ami nagyon vicces volt. J Az idei Il Divo koncerten is ez történt. 




 Látszott az énekeseken, hogy lazák voltak, és természetesek. A rajongók a koncert végén a színpadhoz siettek és akadtak olyanok is, akik felmentek a színpadra. Az előadás kb. fél 11 előtt fejeződött be, amely nem érhetett véget ráadásszámmal.

 A koncert után meglepő módon a 2-es metrónál a tartalék szerelvényes oldalán állt egy szerelvény, amely a Déli felé indult. Nem is csoda, hisz rengetegen voltak. Az állomást elcsúfító piros elválasztók sajna még mindig ott vannak, amely olyan korlátozottá teszi az egész állomást.


Kicsit jobbra számítottam a koncertet illetően. Persze, nem azokat a dalokat vártam, amelyet az Il Volo Ricardo Montanerrel, vagy épp Jose Luis Rodriguezzel együtt énekelt, de a Tan Enamorados, vagy a Más que amor, vagy a Beautiful day simán lehetett volna. Egy erős közepes osztályzatot adok ennek az előadásnak, melyet mindezek ellenére mindenkinek ajánlok, ha az együttes ismét hazánkba látogat. Az én véleményemnek megfelelően osztályoztam. Több Il Volo koncertre nem megyek, de Il Divo-ra szeretnék még. Ahogy Eros Ramazzottiéra is. Az Il Volo szintén a latin zenei kategóriába tartozik. Érdekesség, hogy csak neten hallgattam eddig Il Volót, devannak olyan CD-im amin az együttes másokkal együtt énekel.



 Kicsit jobbra számítottam a koncertet illetően. Persze, nem azokat a dalokat vártam, amelyet az Il Volo Ricardo Montanerrel, vagy épp Jose Luis Rodriguezzel együtt énekelt, de a Tan Enamorados, vagy a Más que amor, vagy a Beautiful day simán lehetett volna. Egy erős közepes osztályzatot adok ennek az előadásnak, melyet mindezek ellenére mindenkinek ajánlok, ha az együttes ismét hazánkba látogat. Az én véleményemnek megfelelően osztályoztam. Több Il Volo koncertre nem megyek, de Il Divo-ra szeretnék még. Ahogy Eros Ramazzottiéra is. Az Il Volo szintén a latin zenei kategóriába tartozik. Érdekesség, hogy csak neten hallgattam eddig Il Volót, devannak olyan CD-im, amin az együttes másokkal együtt énekel.

Il Volo albumai elérhetőek a spotify-on:

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.