2020. november 1., vasárnap

BENovelas Hallowen 2020.

 

A koronavírus ellenére sikeresen lezajlott az idei Halloween, amely épp olyan színesre és hangulatosra sikeredett, mint az előző években. Tavaly kérdéses volt, hogy rendesen meg lesz tartva, mert kisebb felújítási munkálatok voltak a szobámban az új gázkonvektor miatt.

Az idei Halloweenra már október elején kezdtem készülődni. Idő előtt raktam ki a dekorációk többségét, melyről írtam is egy cikket:

http://benlacosta.blogspot.com/2020/10/halloween-elotti-hangulatok.html

Október 29-én volt az ún. előkészítő est, amikor is az utolsó hangulati elemet is a helyére tettem. Aznap Lujzimmal és Gömbimmel kifaragtuk a tököket is, melyeket a Fővám téri csarnokban vásároltam. Mivel Gömbim rajong a Pókemberért így készítettem neki egy ilyen töklámpást. Lujzim egymaga készítette a sajátját azzal a tökvájó készlettel, melyeket a Flying Tygerben vásároltam.








Aznap, 29-én lezajlott az előkészítő este. Felavattam a töklámpásom, amely nagyobb volt a gyerekekénél. Lujzival és Gömbivel korábban faleveleket szedtünk, hogy azok dekorációként legyenek a töklámpásomhoz. A gyerekek saját tökjeiket hazavitték. Itthon nálam hamar tönkrement volna és náluk az erkélyre kerül ki.




Az előkészítő estén a 2 Michael Myers és Jason figurák műsort „tartottak” az ezüst színpadon, melyeket különböző módon fotóztam le. Olyan volt az egész, mint egy horrorshow. J A színpad nem maradhatott sokáig így, mert ezután a faleveles elrendezés következett. A levelekre vadgesztenye és makk került, középre pedig az óriás tök. Egy Halloween előtti videós bemutatót készítettem, amelyben részletesen megmutattam a fényeket és az elrendezéseket.

Felkapcsoltam a CD-s polcos hangulatvilágítást is, valamint a mellette lévő polcos villa fényeit. Remek összhatást kreáltam. Persze nem maradhatott el a fotózás sem, melyhez a Dezsőtől kapott gépet használtam.








30-án a gyerekekkel ünnepeltem, mert másnap 31-én szombat volt és Lujziék otthon voltak. 30-án készítettem el a sütőtökös spanyol csirkét:

http://benlacosta.blogspot.com/2020/10/sutotokos-spanyol-csirke.html

Október 31-én volt a hivatalos Halloween nap, amikor egy újabb műsorozatot (műsor sorozatot) készítettem. Volt Duct tape show, majd a szokásos fényes és táncos Halloweenes ünnepségem, melyet egymagam készítettem. Megvallom, annyira nem sikerült jól, de hát egyedül csináltam. Nem a tökéletességre törekszem. Volt Mr. Kill show is, amely szintén szuperül sikerült.

Tököt is sütöttem. J Nagyon szeretem a sütőtököt. Igazi őszi étel és kellemes íze van. Mikor előző nap a sütőtökös spanyol csirkét készítettem akkor a nyers tököt úgy vágtam fel, hogy két arcnak megfelelő részt hasítottam ki, majd azt a hűtőbe tettem és a maradékokat csíkokra vágtam. Maradt bőven még annyi is, hogy a csirkéhez felhasználhassam, mivel nagyon apró kockákra kellett felvágnom, hogy a lehető legjobb eredményt érjem el. A 30-i nyers maradékot sütöttem el 31-én este. És még van egy egész nagy sütőtököm.




A kihasított arcokhoz szemeket szúrtam és úgy sütöttem meg. Nagyon fincsi volt. Előtte kicsit megsóztam, mert sósan szeretem a sütőtököt.

Vacsora után kezdődött el a Halloween show, amely félórás lett és kizárólag latin zenei dalokat használtam fel.

Az idei Halloweent egy filmnézéssel zártam le. Megnéztem az 1978-as klasszikus Halloween filmet feliratosan, bővített változatban. Anno az Ultrafilm úgy is kiadta a Halloweent, hogy 2 lemezes verzióban is forgalmazták. Az első lemezen a szinkronos, vágott változat van rajta, a másodikon pedig a feliratos, kimaradt jelenek is benne vannak. Az 97 perces.

Jövőre már másféle Halloweent tervezek. Idén már műpókhálókat is felhasználtam. A mécsesekkel voltak gondjaim, mert hamar kifogytak és jövőre már hordozható ledes változatot tervezek venni. A lakóházban ahol élek van egy lenti lakos, aki kirakta a folyosójának polcára a tökét és abban hordozható led volt. Jövőre én is kipróbálom majd.





Idei plakátom és rajzaim

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.