2018. november 1., csütörtök

BENovelas Halloween 2018.


Már korábban is leírtam, hogy nagyon szeretem a Halloweent, ami ugyan amerikai ünnep, mégis minden évben megünneplem, és évente mindig veszek 1-1 apró szuvenírt erre az alkalomra. Épp úgy, mint karácsonykor és húsvétkor. Tavaly is jól sikerült a Halloween ünneplése, de idén már töklámpást is faragtam. Egyik nap elmentem, hogy tököt vegyek, de rengeteg helyen hatalmas példányok voltak, ráadásul nekem nem nagyon tetszettek. Sokkal kisebbet akartam vásárolni. Szerencsére a SPAR-ban rábukkantam olyan méretűekre, melyek elnyerték a tetszésem. 377 Ft-ért vettem japántököt, amelyet Hokkaido töknek is neveznek. Mellé pedig egy 107 Ft-os dísztököt is. Azt dekorációnak kitettem a múltkor vett aprócska másik dísztök mellé, a japántököt pedig október 30-án kifaragtam:



Elég nehéz volt a tökfejet megvágni, de 2 alkalommal körbementem vele a késsel, majd evőkanállal nyitottam fel a „fedelet”. Tök jó volt a tök belseje. J



A kezem persze enyhén narancssárgás színű lett miközben szó szerint kikapartam a tök belsejét. Az volt a legkönnyebb feladat. Miután elkészültem vele akkor következett a szemek és a száj kivágása. 



Eredetileg lapos háromszög alakúvá akartam a szájat vágni, de aztán máshogyan sikeredett. Végül elkészült az első faragott tök, melybe rögtön bele is tettem egy mécsest. Intenzív fényt ad, nagyon hangulatos.





Október 30 és 31-én tartottam meg a Halloween estet. 30-án Lujzimmal, 31-én pedig magamban. Halloweenre már jóval korábban elkezdtem készülni. Elővettem a Halloweenes cuccaimat, és elkezdtem a dekorációkat kitenni. Az ezüstös polcos házamat is csodásan kidekoráltam.


Levéllyukasztóval aprócska papír faleveleket csináltam, de az ősz színeivel. Vettem egy újabb mozgós zombit, csokiszellemet, valamint egy ledes töklámpást is. Lujzim és Gömbim csokit kaptak. Igazi Halloween-es hangulatot varázsoltam. Október 31-én, Halloween főestéjén hosszabb ideig égtek a fények, a különböző világítások. Elővettem a 2013-ban vett kerámiás tököm, a 2015-ben készített papírkockás mosolylámpásom, valamint a szellempárost is, mely már jóval korábban megvolt. Természetesen a kifaragott töklámpásom volt az, amely az idei újdonság. A leghangulatosabb fényt az adta.

Nővérem vett Halloween-es islert és mini tortát is. Nagyon fincsik voltak. Múltkor pedig mini csokikat is. 



Nagyon jól sikerült az idei Halloween. Jövőre is megünneplem, de akkor lehet, hogy több töklámpást is készítek majd.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.